ELEKTRONSKO DOSTAVLJANJE PODATAKA UIO

Elektronsko dostavljanje podataka iz knjigovodstvenih evidencija u Upravu za indirektno oporezivanje (UIO) Bosne i Hercegovine je obaveza svake knjigovodstvene agencije. Gledano sa strane našeg informacionog sistema ovo je još jedna od funkcionalnosti koja olakšava rad i smanjuje mogućnost pojave greške.Naš osnovni cilj je osloboditi knjigovodstvene agiencije brige oko pratećih stvari vezanih za informatiku.

Da li ste zadovoljni sa knjigovodstvenim programom koji trenutno koristite?

Koncentrisani na rješavanje operativnih knjigovodstvenih zadataka često nismo svjesni da je potrebno odvojiti neko vrijeme i razmisliti o programima koje koristimo. Kao sredstvo koje nam pomaže u svakodnevnom radu, potrebno je da nam olakšava rad i prilagođava se našim potrebama, a ne obrnuto kao što je to često slučaj. Radeći na programima, a pri tome svjesni njihovih nedostataka, direktno stimulišemo nezadovoljstvo, poslovne rizike i neefikasnost. Opravdanje nalazimo u cijeni, a u stvari nikad ne izvršimo detaljnu analizu koliko nas stvarno košta taj program.

NA KOJI NAČIN BRINETE O PODACIMA VAŠIH KOMITENATA?

Brinući se o rokovima, izvještajima, inspekcijama i drugim poslovima za koje se komitentima uvijek žuri, dolazimo u situaciju da čak pri manjem kvaru na nekom od računara podaci koje smo unosili tokom dužeg vremenskog perioda budu djelimično ili potpuno izgubljeni. Scenario koji je pogubniji od prethodnog je da podaci o nekom od komitenata budu iskorišteni bez naše volje i znanja. To se upravo može desiti na servisu računara ili djelovanjem nekog zlonamjernog programa za koji i ne znamo da se nalazi na našem računaru. Oslanjati se na registratore i printane kopije predstavlja vid sigurnosti da podaci neće biti trajno izgubljeni. Međutim, trebamo biti svjesni da ponovni unos odnosno digitalizacija tih podataka zahtjeva dodatno vrijeme koje obično nije zanemarivo.

Da li imate adekvatnu informatičku podršku za knjigovodstvene programe koje koristite?

Jednokratnom kupovinom programa, na kojima baziramo naše poslovanje, u početku izgleda jeftino i dobro rješenje. Posljedice se vide tek nakon nekog vremena kada je suviše kasno za promjenu sistema, a još teže unaprijediti postojeći. Na tržištu postoji veliki broj programa za potpuno ili djelimično vođenje knjigovodstvenih usluga koji su kreirani od strane fizičkih lica ili manjih firmi koje nisu u stanju da adekvatno odgovore na sve izazove svojih klijenata. Informacioni sistem koji smo napravili pokriva kompletan životni ciklus jednog ozbiljnog informacionog sistema.

Contabile u potpunosti digitalizuje aktivnosti svih knjigovodstvenih agencija

Sistem je dizajniran tako da na jedan vrlo intuitivan način podrži rad zaposlenih u knjigovodstvenim agencijama bez obzira na njihovu starosnu dob ili stepen informatičke pismenosti. Velika pažnja posvećena je ubrzavanju procesa unosa podataka kako bi korištenje sistema postalo stvar rutine, a ne teške obaveze prepune nepoznanica.
Ono što ga čini posebnim je upotreba bez dodatnih instalacija na pojedinačnim računarima. Sve što je potrebno je jedan od pretraživača koje inače koristite u svakodnevnom životu (Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox itd.) i pristup internetu.

Pristupite contabile sada

//

Naknada za korištenje sistema

Uobičajeni oblik plaćanja naknada za korištenje knjigovodstvenih programa na tržištu zasniva se na: jednokratnoj naknadi bez daljih obaveza u smislu održavanja, jednokratnoj naknadi za instalaciju programa, a zatim plaćanje mjesečnih pretplata uz vrlo čestu pojavu naplaćivanja licence za svakog novog zaposlenog ili komitenta.

Ukoliko se radi o knjigovodstvenoj agenciji koja je navikla na ustaljene načine plaćanja naknada za korištenje sistema, tada imamo spremne pakete kojima su definisane mogućnosti u pogledu korištenja određenih modula, unosa komitenata i zaposlenih.

Ukoliko želite da koristite sistem u njegovom punom kapacitetu, što podrazumijeva pristup svim modulima, bez ograničenja broja zaposlenih kao i bez ograničenja broja komitenata sa kojima radite, tada imamo poseban paket koji se zove “Plati koliko potrošiš”.

U svijetu knjigovodstva u Bosni i Hercegovini naš sistem predstavlja pionirski poduhvat u načinu naplate naknade za korištenje. Ovim načinom naplate dobijate sistem koji u potpunosti prati vaše kapacitete i ujedno stimuliše da širite poslovanje jer nemate dodatnih troškova za povećanje broja zaposlenih ili komitenata. Mjesečno plaćate tačno onoliko koliko ste potrošili. Iznos računa je u potpunosti pod vašom kontrolom, oslobođeni ste plaćanja paušala koji je prisutan čak i kod plaćanja struje i vode.

KONTAKTIRAJTE NAS

//

POŠALJITE PORUKU

INFORMACIJE

+387 65 608 784